App, gamificació i química
Dia i hora: Dimecres 27 d’abril de 2016, a les 16.00 hores
Lloc: Sala Prat de la Riba de l’Institut d’Estudis Catalans
Organitza: Societat Catalana de Química
Us convidem a assistir i participar en el XXVIII Debat de Química a l’Institut d’Estudis Catalans, organitzat per la Societat Catalana de Química i adreçat al professorat de química i de l’àmbit Science Technology Engineering and Mathematics (STEM) de l’ensenyament secundari i universitari.
Enguany la temàtica del debat és: App, gamificació i química.
En aquest debat es presentaran idees clau sobre l’ús d’aquests recursos i estratègies, així com exemples d’aplicacions i experiències d’aula. Durant el debat, s’intercanviaran idees sobre les potencialitats i limitacions d’aquestes eines.
En el decurs de l’acte es farà el lliurament de diplomes de la X edició dels Premis als Treballs de Recerca de Batxillerat dins l’Àmbit de la Química i del premi al millor pòster fet per un dels estudiants.
INSCRIPCIÓ
Cal que formalitzeu la inscripció abans del 26 d’abril de 2016 emplenant aquest FORMULARI en línia.
Quota d’inscripció:
— Socis de la Societat Catalana de Química: gratuïta
— No socis: 10 euros
— No socis: Gratuïta fins al 22 d’abril