L’ensenyament de la química basat en la indagació

 

Dia i hora: Dimecres 10 d’abril de 2013, a les 16.00 hores
Lloc: Sala Pere i Joan Coromines de l’Institut d’Estudis Catalans

 

 

Programa

Programa

Us convidem a assistir i participar en el XXV Debat de Química a l’IEC, organitzat per la Societat Catalana de Química i adreçat al personal docent de física i química de l’ensenyament secundari i universitari.

Enguany la temàtica del debat és l’ensenyament de les ciències basat en la indagació (ECBI). En aquest acte coneixerem de primera mà algunes de les tasques desenvolupades en el projecte ESTABLISH, un dels projectes europeus per promoure l’ECBI. També comptarem amb professors de física i química de secundària, amb llarga experiència a guiar els seus alumnes en la realització de treballs de recerca.

Durant l’acte es lliuraran els guardons de la setena edició dels Premis als Treballs de Recerca de Batxillerat dins l’Àmbit de la Química, i que inclouen el lliurament d’estades científiques per als autors dels millors treballs.

INSCRIPCIÓ

Cal que formalitzeu la vostra inscripció abans del 9 d’abril de 2013 emplenant aquest FORMULARI en línia.

Quota d’inscripció:

— Socis de la Societat Catalana de Química: gratuïta
— No-socis: 6 euros